Z PUNKTU WIDZENIA NABYWCÓW

Z punktu widzenia nabywców środków przekazu jednak tego rodzaju badania nie są zupełnie pewne, chociażby dlatego, że grupa, która wypełnia kwe­stionariusze (na ogół mniej niż 25%, a nigdy więcej niż 50% wszystkich ankietowanych), nie zawsze jest typowa dla ogółu czytelników. Aby uniknąć tych zastrzeżeń, „Harper’s” i „Atlantic”, które mają wspólne biuro sprzedaży, zwróciły się kiedyś do wszystkich swoich abonentów w mieście Rochester, w stanie Nowy Jork. Biuro sprzedaży rozesłało zwykłe ankiety, następnie wysłało listy z drugą kopią ankiet do wszystkich, którzy nie odpowie­dzieli w pierwszej rundzie, a potem telefonowało do tych, którzy nie odpowiadali w dalszym ciągu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.