WYWIERANA PRESJA

Ponadto pośrednik wzmaga tę presję wywieraną na kupujących za pomocą słowa dru­kowanego nieustannymi wizytami składanymi oso­biście: nowojorskie biuro „Young and Rubicam” przyjmuje 2500 takich wizyt na miesiąc — od sta­rannie przygotowanych demonstracji z określony­mi hasłami do zwykłych wypraw „zwiadowczych” przy lunchu, za który płaci pośrednik. Jeśli po­średnik nie zadręcza swymi wizytami przedsię­biorstw reklamowych, odwiedza on klientów tych przedsiębiorstw informując ich na bieżąco o waż­niejszych nowinkach.„Wychowałem się u Raymonda Rubicama — po­wiada Garrit Lydecker z agencji reklamowej Thom­psona — a on zwolniłby z pracy każdego, kto by odmowił spotkania z agentem reklamowym. Ja przyjmuję każdego, nawet przedstawiciela pisma «Sheep Grazer».

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.