WYBRANY WZORZEC

Christal zwrócił się ze swoją propozycją do kierow­nictwa radia, dziś powiedzielibyśmy — Radiowego Biura Reklamy, i spotkał się ze stanowczą odmo­wą. Jedna z opinii, jakie usłyszał, głosiła, że ra­dio nie może sobie pozwolić na ujawnienie swojej słabości przez obiektywne badania. Wtedy Christal, sam dysponując jedenastoma stacjami, dostarczył pieniędzy na badania Politza; jak lubi podkreślać, 3000 amerykańskich stacji radiowych skorzystało z inicjatywy podjętej przez tę jedenastkę.Mówiąc pokrótce, Politz wybrał jako wzorzec około 5000 osób z 26 okręgów, w których telewizja była już popularna w 1952 r.; 72% badanych osób posiadało aparaty telewizyjne. Spytał ich, czy słu­chali poprzedniego dnia radia, i okazało się, że pra­wie 70% słuchało; następnie polecił rozdzielić czas słuchania radia na siedem okresów — przed śnia­daniem, podczas trzech posiłków, między posiłkami i po kolacji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.