WSKAZANIE KORZYŚCI

Trudno jest wskazać dokładnie korzyści, jakie osiąga pośrednik w zamian za tę pomoc. Lecz nie ulega wątpliwości, że „przedstawiciel”, który przy­służył się agencji, widzi, jak w miarę upływu cza­su te nieuchwytne sprawy, które odgrywają rolę przy ocenie środka przekazu, skłaniają do decyzji na jego korzyść. Zawsze można znaleźć powód, aby skorzystać ze środka przekazu; pominięcie pew­nych środków przez przedsiębiorstwa reklamowe następuje z tej prostej przyczyny, że inne, waż­niejsze powody skłaniają do nabywania innych środków, a sumy, jakimi dysponuje agent, są ogra­niczone.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.