WIELU PRZEDSTAWICIELI

Wielu przedstawicieli uważa jednak, że taki pogląd odnosi się do sfery życzeń, a nie do rzeczywistości; stacja ma do sprzedania tylko swo­ją widownię, i tę widownię należy badać, mimo że nikt nie wierzy, że wyniki tych badań są absolut­nie ścisłe.Jednym z powodów, dla których przedstawiciele stacji muszą poświęcać tyle uwagi badaniom nad widownią, chociaż wiadomo, że są one niedokładne, jest to, że wiele agencji reklamowych korzysta z „błyskawic” telewizyjnych dla kampanii ogólno­krajowej, a nie tylko dla celów lokalnych. Mimo że „błyskawice” są drogie, koszt ich jest jednak mniejszy niż programu ogólnokrajowego. „Jest to z pewnością sprzeczność — powiada Clifford Parsells z agencji Teda Batesa, która przeznacza po­nad połowę swoich wydatków na «błyskawice» i jest jednym z największych nabywców reklam w kra­ju. —

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.