WIĘKSZOŚĆ CZASOPISM

Większość czasopism ogłasza dane o swoim na­kładzie, o czytelnikach, o profilu pisma (co nie po­zostaje bez wpływu na reklamę) i o subwencjach, które otrzymuje. Informacje dotyczące nakładu są absolutnie wierne i urzędowo potwierdzone; redak­cja podaje je do wiadomości swoich klientów w po­szczególnych stanach, miastach, a nawet okręgach, aby wydziały środków przekazu mogły skompleto­wać swoje dane. Dane o odbiorcach czasopismo mu­si również dostarczyć nabywcom środków przeka­zu. Jednym z czynników, które doprowadziły do upadku miesięcznika „Collier’s”, było to, że nie po­trafił on wykazać się poważniejszą pozycją wśród jakiegokolwiek poważniejszego odłamu społeczeń­stwa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.