WGLĄD W SPRAWY REKLAMY

Trzy czasopisma specjalnie uważały za wskazane położyć nacisk na tę, być może, naiwną wiarę opinii publicznej, dając firmom reklamującym swoje wy­roby coś w rodzaju rekomendacji w zamian za pe­wien wgląd w sprawy reklamy: „The Good House­keeping” posiada „Pieczęć Uznania”, „Parent s Ma- gazine” — „Pieczęć Polecającą” a „American Medical Association Journal” — „Pieczęć Akceptacji . We wszystkich tych wypadkach kilku pracowników redakcji przeprowadza kontrolę wyrobów, aby na­bywców nie spotkało rozczarowanie (ponoszą oni też pewną odpowiedzialność, jeśli na przykład nowy środek wzmacniający, zawierający żelazo, okaże się trujący). Inne pisma dają po prostu pewnego rodza­ju listy polecające, jako jedną z korzyści nabywa­nych przez osoby zakupujące reklamy: „Saturday Evening Post” wydaje etykietki: „Uznane przez «Pcst»”, gwarantujące, że do wyrobów tych nie ma żadnych zastrzeżeń; tak przynajmniej sądzi redak­tor, który je oglądał.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.