WAŻNA POZYCJA

Gazety, korzystając ze swojej ważnej pozycji w społeczeństwie, sprzedają agencji więcej niż miej­sce na reklamę,. sprzedają także ,.pomoc handlową”, wpływając na rozszerzenie zbytu towarów w miejscowych sklepach i skłaniając kupców do współpracy w reklamowaniu artykułów reklamo­wanych w lokalnej gazecie. Przedstawiciele gazety współpracować będą ze specjalistami od sprzedaży wyrobów producenta przy analizie miejscowego rynku i wraz z kupcami starać się będą o wywoła­nie zainteresowania odbiorców. Mówi o tym wprost Jim Gediman, szczupły, tradycyjnie cyniczny, mimo że oddany swojej pracy dziennikarz, który jest wi­ceprezesem biura reklamy „Hearst Advertising Ser- vice”, pełniącego funkcję przedstawiciela wobec wszystkich niemal gazet.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.