WARTOŚĆ NAGRODY

„Good Housekeeping” natomiast ma mniej­sze strony i gorszy druk, lecz przyznaje nagrodę pod nazwą „Pieczęć Uznania” każdemu agentowi reklamowemu, który zakupuje przynajmniej dwie strony rocznie na łamach tego pisma. „Co jest war­ta ta nagroda? — zapytuje dyrektor firmy «Ted Bates and Company», Bill Kearns. — Nie wiem, ale myślę, że coś jest warta. Dla pozycji «Good Housekeeping ma duże znaczenie, lecz zmierzyć tej wartości nie potrafię.”Wreszcie jednak, po wielu mękach i wielu analizach, wpłaty są poczynione i pieniądze klientów wydane W roku 1957 sumy rozdzielone między róż­ne środki przekazu według wpłat poszczególnych przedsiębiorstw reklamowych kształtowały się w przybliżeniu następująco.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.