W INNYM WYPADKU

W innym wypadku-fabrykant może reklamować wyroby, których rynek podzielony jest zależnie od warstwy społecznej; firma sprzedająca wysokiej ja­kości alkohole lub importowane samochody sporto­we szuka odbiorców, którzy mają pretensje do pew­nego poziomu, i umieszcza reklamy w „ e ew Yorker”; fabrykant sprzedający domowe maszynki do lodów szuka zwykłych odbiorców i zamieszcza reklamy w „American Legion Magazine („Magazy­nie Legionu Amerykańskiego”), piśmie „Grit ( Żwir”), „Farm Journal” („Czasopismo rolne ), któ­re sprzedaje się głównie w rolniczych i połrolm- czych okręgach Ameryki. Jednakże również iw tym wypadku „Life” lub „Saturday Evening Post mogą dotrzeć do większej w cyfrach absolutnych liczby przyszłych klientów, lecz, jak zwykle, za duzo wyższą cenę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.