USŁUGI REKLAMOWE

„Każdy, kto wam powie, ze nabywanie usług masowych środków przekazu oparte jest głównie na podstawach naukowych, jest albo kłamcą, albo tchórzem” — stwierdza wicepre­zes agencji ogłoszeniowej Davida Ogilvy, Jim Mc. Caffrey. Problem polega na tym, że wszelkie „zakupy usług reklamowych środków masowego przekazu sprowadzają się do wyboru jednego z nich, rzadko jednakże można znaleźć jakąś płaszczyznę porów­nań. Żaden przedsiębiorca reklamowy nie może wiedzieć z całą pewnością, czy ogólnokrajowy pro- gram telewizyjny za trzy miliony dolarów przy- słuzy się mu lepiej, czy gorzej niż ta sama suma pieniędzy włożona w reklamę w lokalnej telewizji w prasie, radio, periodykach, na tablicach ogłosze­niowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.