TEORETYCZNE SYWETKI

Jego agencja opracowała teoretyczne sylwetki psychologiczne typowych palaczy każdej z wielkich marek papierosów. Jest to materiał poufny. Jed­nakże ostateczne wyniki w dużym stopniu przypo­minają sylwetki opracowane przez innych badaczy. Firma „Social Research” opracowała na przykład dla „The Chicago Tribune” sylwetki palaczy kilku przodujących marek tytoniowych. Okazało się, że papierosy „Camel” uważane są za męskie i moc­ne, najbardziej odpowiednie dla zwykłych ludzi pracy. Papierosy „Lucky Strike” mają podobną opi­nię: również mocne i męskie, dla zwykłych ludzi, choć w mniejszym stopniu dla robotników. Nato­miast „Chesterfieldy” są uważane za odpowiednie zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet, i nie zwią­zane z określoną klasą społeczną.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.