SPRZEDAŻ PAPIEROSÓW

Sprzedaż papierosów z filtrem wzrosła w ciągu czterech lat o 1800%. W roku 1957 papierosy z filtrem zaczęły również, poprzez umiejętne lansowanie reklamowych symboli, dora­biać się własnych, wyrazistych wizerunków, podczas gdy stare marki „ugrzeczniły” swoje sylwetki. Po­cząwszy od roku 1955 ogólna sprzedaż papierosów zaczęła znowu rosnąć. Jednak najbardziej chyba skutecznie — i to w sposób bardzo efektowny — zajmował się two­rzeniem reklamowych symboli przemysł samocho­dowy. Samochód stał się czymś więcej niż tylko środkiem lokomocji. Według słów Pierre Martineau, „samochód świadczy, kim jesteśmy i kim — jak są­dzimy — chcielibyśmy być […] Jest ruchomym sym­bolem naszej osobowości i naszej pozycji społecz­nej […] Jest najbardziej zrozumiałym sposobem opo­wiedzenia ludziom o stanowisku, jakie zajmujemy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.