SPRZEDAŻ EGZEMPLARZY

Sprzedaje się tylko 370 tysięcy egzemplarzy (jest to cyfra zaniżona o około 50 tysięcy), ale kupują je ludzie najbardziej wpływowi.” Przy innej okazji komentując fakt, że takie pisma jak „Harper’s” i „Atlantic” znajdują w wielu stanach więcej na­bywców niż „The New Yorker”, Ogilvy określił te dwa pisma jako „naturalne zaplecze «New Yorkera»”. Mimo że agencja Ogilvy była w 1956 r. do­piero na 45 miejscu w kraju, zakupiła ona więcej miejsca w „New Yorkerze” niż jakakolwiek inna agencja poza BBDO.Mówiąc o wytwarzaniu się własnego profilu pi­sma, warto wskazać na hasło: -„Razem”/ rzucone przez „McCaH’s”, które ogromnie przyczyniło się do spopularyzowania tego pisma. W redakcji „McCall’s” zaprzecza się stanowczo, że slogan ten miał cele reklamowe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.