SPRZEDAŻ CZASU W TELEWIZJI

Sprzedaż czasu w telewizji lokalnej prowadzona jest na ogół w taki sam sposób — przez „przedstawicie­li” — jak sprzedaż miejsca w gazetach. (Zarówno program NBC, jak CBS posiadają działy „sprzeda­ży miejsca” dla pięciu_stacji, które każda z-nich posiada i którymi kieruje, i działy te sprzedają tak­że miejsca w ważniejszych niezależnych stacjach lo­kalnych, które związane są z tymi stacjami krajowy­mi.) Krajowi przedstawiciele uważają, i zdanie to jest uzasadnione, że stacje ogólnokrajowe zmuszają związane z nimi telewizyjne stacje lokalne do prze­kazywania sprzedaży reklam biurom stacii krajo­wych. Jak mówi jeden z nich: „Nie ulega wątpliwo­ści, że niektóre stacje, którym bardzo potrzebny był związek z telewizją centralną, otrzymały odpowiedź, ze wspólny program uzależniony jest od wspólnego przedstawicielstwa.”

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.