SPRZEDAWANE MIEJSCE

Związek z kolei sprzedawał miejsce agencji reklamowej po zniżonej cenie.) W kilku wypadkach agencje reklamowe same zakupiły prawa filmowe, przekazały filmy telewizji i otrzymały miejsce dla swojej reklamy. Przedstawiciele stacji telewizyjnej patrzą na tego rodzaju kombinacje z mieszanymi uczuciami — lecz umowa z telewizją zapewnia im pewną prowizję, na ogół trochę niższą, za miejsce uzyskane drogą wymiany; i, jak powiada Dan De- nenholz, który raczej sceptycznie ustosunkowuje się do tej sytuacji: „stacjom potrzebny jest materiał”.Filmy fabularne skomplikowały także do pew­nego stopnia obliczanie audytorium stacji telewi­zyjnej. W ciągu pierwszego tygodnia każdego mie­siąca przeprowadza się na szeroką skalę szacunko­we obliczenia widowni i wtedy też wyświetla się najbardziej popularne filmy, np. filmy z Clarkiem Gable’em i Humphreyem Bogartem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.