SPRZEDAJĄC REKLAMY

Sprzedając reklamy, tylko małe specjalistyczne czasopisma mają swój własny rynek, otrzymując zamówienia od firm, których środki są zbyt ogra­niczone, aby firmy te były atrakcyjne dla pośredni­ków masowych środków przekazu. Z drugiej strony czasopismo sprzedaje reklamy konkurując z innymi czasopismami, które na ogół mają odbiorców tego sąrnego rodzaju („Newsweek” konkuruje z „Time” i „V. S. News and World Report”), oraz pismami o  mniejszym zasięgu, które bezpośrednio obejmują rynek danej branży („Newsweek” musi walczyć o   każdy dolar z reklamy alkoholu, ponieważ ogło­szenia te kierowane są na ogół do takich ekskluzyw­nych pism jak „The New Yorker”, „męskich” czaso­pism jak , Esąuire”, pism rozrywkowych, jak „Sports Illustrated i „Holiday”; musi walczyć o każdy do- ar wielkich towarzystw przeciw czasopismom wiel­kiego biznesu, jak „Fortune” i „Business Week”).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.