SKOMPLIKOWANE ZADANIE

Aby podołać skomplikowanemu i pochłaniającemu dużo czasu zadaniu wyboru środka przekazu i za­warcia umowy z jego przedstawicielem, jak również przyjmowaniu wizyt pośredników, wszystkie agen­cje reklamowe, z wyjątkiem najmniejszych, utrzy­mują oddzielny wydział środków przekazu. Ponie­waż nawet zakup miejsca dla jednej reklamy w 300 gazetach lub czasu dla jednej reklamy w 500 stacjach radiowych wymaga wiele pracy biu­rowej, wydział środków przekazu jest na ogół jed­nym z najliczniejszych działów agencji. W firmie „Young and Rubicam”, która posiada największy i chyba najbardziej przedsiębiorczy wydział środ­ków przekazu, wydział ten liczy 175 osób na łącz­ną liczbę 1500 osób zatrudnionych w nowojorskim biurze.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.