SKŁONNOŚĆ PUBLICZNOŚCI

„W kalendarzu noworocz­nym 1956 r. — powiada Richard Wilson z «Life» — kupcy amerykańscy zakupili 37 milionów linijek na ogłoszenia, że posiadają wyroby reklamowanew «Life».”Przez długi czas czasopisma odnosiły specjalne korzyści dzięki temu, że publiczność skłonna jest wierzyć drukowanym środkom przekazu. ,,Ludzie nie są skłonni podejrzewać firmy zamieszczającej reklamy o kłamstwo — pisała Claude Hopkins w „Scientific Advertising” („Naukowej Reklamie”) w 1923 r. — Wiedzą oni, że nie można kłamać w najlepszych środkach przekazu.” I rzecz jasna, prawdą jest, że żadne pismo nie chciałoby, żeby lu­dzie byli niezadowoleni z zakupów poczynionych w wyniku reklamy zamieszczonej na jego łamach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.