SAMODZIELNE ROZSTRZYGNIĘCIE

Ponadto może on samodzielnie rozstrzygąc w bardzo ważnej dla reklamy sprawie :ezy bardziej wskazana w danych warunkach będzie re­klama lokalna fura prasa czy „błyskawice” w lokal­nych stacjachradiowych i telewizyjnych), czy ogól­nokrajowa (via czasopisma ogólnokrajowe, central­na stacja radiowa i telewizyjna)? W reklamie wy­robów używanych niemal przez wszystkich, jak pa­pierosy, mydła, artykuły spożywcze, lekarstwa, przybory toaletowe, samochody, benzyna, nie od­grywa na ogół większej roli, czy agencja zakupi reklamy drukowane, czy radiowe; w większości wy­padków prawdopodobnie i jedna, i druga forma spełni swoją rolę. Ważne jest natomiast, czy zakupi się miejsce w lokalnej gazecie oraz czy zasięg re­klamy odpowiadać będzie popytowi na daną markę na rynku lokalnym, pozostawiając pewien margines poza jego zasięgiem; inna droga to reklama ogólno­krajowa obejmująca regiony, w których firma może być pra wie nie znana.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.