ROZLEGŁA KAMPANIA REKLAMOWA

Środki masowego, przekazu popierają swoich po­średników poprzez rozległą kampanię reklamową na łamach prasy handlowej, w dziennikach nowo­jorskich czytanych przez pracowników agencji re­klamowych i w czasopiśmie „The New Yorker”. Środki przekazu produkują także masy literatury pomocniczej — informującej o wzroście nakładów, o    ocenie programów, o wynikach badań dotyczących zasięgu danego programu, o polepszeniu sytuacji ekonomicznej lokalnego rynku. Środki przekazu za­rzucają wszystkich zatrudnionych w reklamie tymi materiałami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.