RODZAJ ŚRODKA PRZEKAZU

Nawet gdy rodzaj środka przekazu podyktowany jest właściwościami produktu — na przykład kobie­ce czasopismo do reklamowania odżywek dla nie­mowląt — przedsiębiorca reklamowy wciąż jeszcze ma przed sobą trudny wybór. Może dotrzeć do swoich nabywców za pomocą jednej strony, po­wiedzmy w „Baby Talk”, płacąc niewiele ponad b dolaroYy za tysiąc egzemplarzy nakładu, dociera­jąc do poł miliona młodych matek, lub docierając do nich w sposób osobliwy, mianowicie wraz z pa­czką pieluszek. Może też zwrócić się do warstwy niższej, wykupując stronę w, powiedzmy, „Modern Romances” za 2,55 dolara za tysiąc egzemplarzy nakładu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.