REKLAMY W MAGAZYNACH

Jednak „Times” nie zamieszczał nigdy reklam środków spożywczych, i agencje, których klientelę stanowią producenci środków żywności, nie myślą obecnie tego zmieniać, niezależnie od te­go, jakimi faktami i cyframi operuje ten dziennik. Z drugiej strony wydanie niedzielne „Times Magazine” zawiera mnóstwo reklam magazynów odzie­żowych, między innymi dlatego, że producenci odzieży pragną w ten sposób wzmóc presję rekla­mową na odbiorców w stanie Nowy Jork. W stanie tym realizuje się około 17% sprzedaży odzieży w skali ogólnokrajowej, natomiast sprzedaje się tutaj tylko 13% nakładu pisma „Life”, 9% „Look” czy „Post”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.