PYTANIA I ODPOWIEDZI

Spytał, gdzie słuchają radia (kuchnia, jadalnia, sypialnia, pokój mieszkalny, samochód itd.) i dlaczego. Następne pytanie brzmiało, co podoba im się w programie radiowym (42% powiedziało, że muzyka, 32°/o — że wiadomości bieżące) i co im się nie podoba (24,6°/o powiedziało, że zbyt duża licz­ba reklam handlowych). Następnie padło pytanie naprawdę ogromnym znaczeniu reklamowym: „Gdyby będąc w domu usłyszeli państwo wiado­mość, że wybuchła wojna, co zrobilibyście, żeby do­wiedzieć się, czy ta wiadomość jest prawdziwa? Rzecz jasna, odpowiedź ponad połowy osób uczest­niczących w tych badaniach brzmiała, że otworzyli­by radio. To pytanie i odpowiedź, mimo że nie ma­jące bezpośredniego związku z potrzebami badań, pozwoliły zwrócić uwagę na badania Politza nie­mal wszystkich zajmujących się sprawami reklamy, radio nagle znów odzyskało znaczenie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.