PRZEWIDZIANY ROZWÓJ

Borden z najwyższym pesymiz­mem odnosi się do przyszłości gazet jako środków przekazu. Opracował on swoją książkę podczas woj­ny i posłużył się danymi o 28 centach przypadają­cych na rzecz prasy z jednego dolara wydanego na reklamę, które pochodzą z 1941 r., ostatniego roku przed wojną. Przewidując rozwój telewizji i obser­wując znaczny wzrost nakładów czasopism ilustro­wanych w ciągu 1941 r., Borden wyrażał przeko­nanie, ze gazety z pewnością nie utrzymają swoje­go 28-centowego udziału; jednakże, mimo pojawie­nia się telewizji, gazety w 1957 r. utrzymały swoją pozycję na poziomie 27%. Lecz twierdzenie Borde- na, ze wiele firm obawia się umieszczenia reklam w gazetach, ponieważ w wypadku wycofania się grozą im przykre konsekwencje, jest nadal aktual­ne jedenaście lat po ukazaniu się jego książki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.