PRZEDSIĘBIORCA REKLAMOWY

Przedsiębiorca reklamowy musi więc dokonać selekcji. A do jego ~pómocy stoją w zwartych szeregach niezliczone Tysiące” sprze­dawców środków masowego przekazu, dysponują­cych dosłownie milionami faktów i liczb, zarówno prawdziwych, jak domniemanych.W żadnej innej dziedzinie swojej pracy przed­siębiorca reklamowy nie znajduje aż tylu infor­macji i tak wielu pozornie logicznych podstaw dla podjęcia decyzji. Liczby ilustrujące nakłady czaso­pism i ilość osób oglądających programy telewizyj­ne, połączone ze wskaźnikami popularności tworzą wartość „kosztów jednostkowych na tysiąc”, która wskazuje, ile trzeba wydać, aby ze swym posła­niem reklamowym dotrzeć do tysiąca osób przy użyciu danego środka przekazu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.