PRZEDOSTANIE SIĘ NA RYNEK

„Life” miał duże trudności w przedostaniu się na rynek automobilowy, ponieważ większość produ­centów samochodów była ciągle jeszcze lojalna wo­bec „Saturday Evening Post”.Jeden z przedstawicieli „Life” wspomina swoją podróż do zakładów Chryslera w Detroit; jeden z dyrektorów zakładów, przerywając rozmowę, wziął go za ramię i podprowadził do okna. „Widzi pan tę fabrykę? — powiedział. — Wie pan, kto ją zbudował? «Saturday Evening Post» zbudował tę fabrykę.” Inny przedstawiciel po raz pierwszy po wielu zabiegach skłonił firmę „Chevrolet” do sko­rzystania z usług „Life”, gdy zwrócił uwagę firmy, że „Chevrolet”, pierwsze co do wielkości zakłady samochodowe w kraju, zamieszczały swoje reklamy w tych samych gazetach, w których „Life”, pierw­sze co do popularności pismo, zamieszczało ogłosze­nia reklamujące swój nakład.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.