PRACOWNICY PRZEDSIĘBIORSTW REKLAMOWYCH

Podobnie jak księ­gowi i pośrednicy w innych dziedzinach przemys­łu, są oni na ogół przystojni, jasno się wyrażają i są ogromnie przekonywający. Wielu z nich to by­li pracownicy przedsiębiorstw reklamowych, które opuścili, by stać się „przedstawicielami” (słowo „po­średnik” jest rzadko w tym zawodzie używane), po­nieważ dzień pracy był krótszy, a zarobek lepszy. Niektórzy „przedstawiciele” jednak, którzy rozpo­częli pracę w środkach przekazu, rekrutują się spo­śród sprzedawców zatrudnionych przez wielkie fir­my, ponieważ i tu, i tam żyje się ze sprzedaży; nie­którzy zaś, szczególnie zatrudnieni przez gazety, przez całe życie sprzedawali tylko miejsce na re­klamy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.