PRACOWNICY DZIAŁU HANDLOWEGO

Pracownicy działu handlowego „Life” zostali wysłani do szeregu skle­pów na terenie całego kraju w misji specjalnej; mieli propagować „Life” oraz nawiązać kontakty ze środowiskiem kupców-detalistów, aby skłonić ich do akcji reklamowej wyrobów z etykietką głoszącą, że są one „reklamowane w «Life»”. Akcja ta od­niosła niezwykły sukces, pokazując jeszcze raz fa­brykantom ślepą wiarę, z jaką odnoszą się ludzie do pisma, które czytają. Chociaż wielu fachowców od reklamy sądzi, że obecnie nastąpił już spadek zainteresowania pismem „Life”, ankieta przeprowa­dzona przez „Life” w listopadzie 1956 r. wykazała, że 26% magazynów żywnościowych, 30% drugsto- re’ów i 14% sklepów odzieżowych poleca wyroby reklamowane w „Life”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.