POŚREDNICY ŚRODKÓW PRZEKAZU

Jeśli chodzi o pośredników środków przekazu, to na ogół personel ten jest tak zorganizowany, że sprzedają oni usługi jednej lub dwóm większym, lub garstce mniejszych agencji, wykorzystując swo­je bliskie kontakty z kilkoma przedstawicielami tych agencji. Oba systemy — zarówno ten polega­jący na osobistych kontaktach, jak i ten oparty o    podział branżowy — mają swoje dobre strony. Osobiste kontakty są korzystne, ponieważ zapewnia­ją agencji reklamowej informacje, które są jej po­trzebne do planowania jej działalności, a system branżowy — ponieważ dostarcza wydziałom kont opinii z zewnątrz wprawdzie, lecz na pewno mia- rodajnej, o nowych zjawiskach w dziedzinie pro­dukcji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.