Polityka kadrowa firmy

Kadry w każdym biznesie odpowiadają za zatrudnianie pracowników, podpisywanie z nimi umów oraz zajmują się wszelkimi sprawami związanymi z pracownikami tj. czasem pracy, wyliczaniem urlopów. Dziś można powiedzieć, że ta komórka firmy już nieco zaniknęła, zwłaszcza w małych firmach, część obowiązków przejęły księgowe rozliczające dochody firmy, a pozostałe obowiązki menedżerowie ściśle współpracujący z danym pracownikiem. Żaden jednak biznes nie może się obejść bez swojej własnej polityki kadrowej. O co w tym chodzi? Chodzi o odpowiedź na kila pytań dotyczących rekrutacji. Ważne przy zatrudnianiu są takie kwestie, jakie kwalifikacje musi posiadać dany pracownik, na jaką umowę zostanie on zatrudniony, a także jakie cechy osobowe są najważniejsze dla firmy. Czy chodzi na przykład o dyspozycyjność, czy raczej łatwość współpracy w grupie. Trzeba dobrze przemyśleć kwestie szkolenia pracowników, czy lepiej szkolić ich z całego zakresu, czy może z konkretnej pracy. To ma w efekcie wady i zalety. Kiedy pracownik przeszkolony zostaje tylko w danym zakresie, w czasie kiedy potrzebne zastępstwo nie poradzi on sobie z innymi obowiązkami i będzie musiał przejść szybko i pod wpływem stresu kolejne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.