POJĘCIE MARKETINGU

Rewolucja przemysłowa w Anglii i Francji oraz w innych krajach kapitalistycznych doprowadziła do ukształtowania się rynków narodowych i rynku światowego, co stworzyło podsta¬wy do rozwinięcia się niemal wszystkich działań objętych poję¬ciem marketingu. Rozwinięcie się poszczególnych funkcji mar¬ketingowych po okresie rewolucji przemysłowej nie znajdowało . jeszcze odzwierciedlenia w postaci uogólnień, ponieważ pośred¬nictwo handlowe w szerokim tego słowa znaczeniu, a więc włą¬czając wszystkie ogniwa pośrednie między producentem a kon- . sumentein miało raczej charakter incydentalny; Dla zachowania procesów produkcji pośrednicy byli niezbędni.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.