PODZIAŁ AGENTÓW

Jednakże przyjęty na ogół podział agentów za­trudnionych w środkach przekazu na nabywców miejsca i nabywców czasu wprowadza od początku zamieszanie. W wypadkach, kiedy podział ten sto­sowany jest w całej pracy agencji — jak to się naj­częściej zdarza — tak że jednym człowiekiem, któ­ry ponosi odpowiedzialność zarówno za prasę, jak i za audycję, jest tylko dyrektor wydziału — naj­ważniejsze decyzje co do wykorzystania środków klienta podejmuje albo kierownik działu kont, któ­ry stosunkowo niewiele wie o środkach przekazu, albo kierownik wydziału środków przekazu, który tylko pobieżnie zna indywidualnych klientów i ich potrzeby.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.