PODATNOŚĆ NA DZIAŁANIE

Które z tych paliw najłatwiej może nam ulec? W rzeczywistości najbardziej podatnym na nasze działanie jest dotychczasowy klient mar­ki B, bo chociaż jest on najbardziej familiarny, to jednak pożąda również wielkości. Jeżeli „ocieplimy” trochę kampanię reklamową marki A, będziemy mogli również trafić do nabywcy marki B. Później ów dyrektor badań reklamowych prze­szedł do sprawy symboli papierosów. Okazuje się, że 65% palaczy jest absolutnie wiernych jednemu gatunkowi papierosów, dalsze 20% zaś — częścio­wo. I chociaż podczas testów nie potrafią zidentyfi­kować „swoich” papierosów, są jednak skłonni ra­czej zejść po schodach z piątego piętra, by kupić paczkę swojego gatunku, niż zadowolić się zastęp­czym papierosem innej marki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.