OSIĄGNIĘTA RECEPTA

W rezultacie sięga się „receptę” na zakup środków, a motyw, jakim kieruje się nabyw­ca — dotarcie jak najmniejszym kosztem do naj­szerszego kręgu odbiorców lub skupienie reklamy na poszczególnych kręgach odbiorców — zostaje przeniesiony”mechanicznie na wszystkie oneracie agencji, niezależnie od okoliczności; dla poszczegól­nych wyrobów wybiera się określone środki prze­kazu, ponieważ zawsze reklamowano je przy użyciu takich środków, a nie w drodze świadomego wy­boru. Ciekawym przykładem skutków, do jakich pro­wadzi stosowanie takich recept, mogą być codzien­ne reklamy w „New York Times” oraz niedzielne reklamy w „New York Times Magazine”. Codzien­ne reklamy w „Timesie” nie zawierają właściwie reklam środków żywnościowych, chociaż dziennik ten zamieszcza wiele reklam magazynów spożyw­czych i sklepów z artykułami gospodarstwa domo­wego, których odbiorcami są te same gospodynie domowe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.