OPARCIE NA BADANIACH

Pośrednicy, którzy nie zadowalają się wynikami Starcha, mogą przedstawić nabywcom środków przekazu wyniki badań przeprowadzonych przez swoje czasopismo, które rozsyła ankiety (do­tyczące wieku, zatrudnienia, dochodów itd.) kolejno do co dwudziestej osoby znajdującej się na liście je­go abonentów, i w ten sposób kompletuje około 8500 odpowiedzi.Opierając się na tych badaniach obejmujących dużo większy zakres odbiorców niż wzorcowe an­kiety Starcha (lecz prowadzonych, być może, w spo­sób mniej obiektywny), dział reklam przedstawia klientom nową i bardziej obszerną analizę rynku, który zakupują umieszczając reklamy w określo­nym piśmie. Prawie wszystkie czasopisma rozsyłają co pewien czas takie kwestionariusze do swoich, abonentów w interesie działu reklamy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.