OKREŚLONE STAWKI

Określone stawki ulegają jednak wahaniom na skutek wprowadzanych skrótów audycji, zmian w częstotliwości programów, programów specjal­nych itd. Prawie każda stacja sprzedaje także dłuższe niż 20-sekundowe audycje reklamowe. „Na nieszczęś­cie — powiada Daniel Denenholz z «Katz Agency», nietypowej firmy, która zajmuje się zarówno rekla­mami pirasowymi, jak radiowymi — ludzie myślą tylko o «błyskawicach» reklamowych. A mamy przecież także programy filmowe, aktualne progra­my lokalne itd.” Około trzech piątych dochodów stacji telewizyjnych z audycji lokalnych pochodzi z „błyskawic” reklamowych, reszta pochodzi z wy­świetlania programów rozrywkowych lub progra­mów filmowych zakupionych indywidualnie u pro­ducentów, a także z urywków filmów hollywoodz­kich.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.