OFICJALNE DANE

Czaso­pisma spostrzegły, że dane oficjalne, dotyczące ich nakładu, porównywane są z danymi szacunkowymi dotyczącymi ogólnej liczby słuchaczy radia i że pi­sma bardzo źle wychodzą na tym porównaniu. „Life”, które wtedy zaczęło się ukazywać i które chciało uzyskać dane o swoich czytelnikach, zorga­nizowało Komitet Badań Odbiorców Czasopism, składający się ze znanych badaczy rynku (między innymi pracował w nim George Gallup z firmy „Young and Rubicam”, zajmującej się głównie sprawami radia, i Archibald Crossley, który pro­wadził znane badania szacunkowe w przemyśle). Komitet ten, zmieniony później na Grupę Odbior­ców Czasopism, miał ustalić kryteria badań „czytel­nictwa” czasopism w odróżnieniu od nabywców cza­sopism.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.