OCENA WEDŁUG ŚRODOWISKA

Agencja Davida Ogilvy nie lokowałaby pieniędzy w „Modern Romances”, ponieważ uważa, jak to po­wiedział Jim McCaffrey, że produkt ocenia się we­dług środowiska, w jakim jest kupowany. Przed­siębiorstwo reklamowe Greya natomiast nie widzi powodu, dla którego nie miałoby lokować pieniędzy swych klientów w „Romances”, jako że dostarcza­ją one ewentualnych klientów po niewielkiej cenie za tysiąc egzemplarzy nakładu. „Jeśli kobieta czyta czasopismo «True Story» — zapytuje Larry Deckin- ger z agencji Greya — czy uważa, że czyta szmirę? Nie. Czyta je, ponieważ w nie wierzy.” Osta­teczna decyzja może sprowadzać się do wyboru mię­dzy „Ladies’ Home Journal” i „Good Housekee- ping”, ponieważ „Ladies’ Home Journal” ma duże strony, znakomity kredowy papier i doskonały druk.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.