OBSZERNY KOMENTARZ BADAŃ

Badania te, uzupeł­nione obszernym komentarzem Politza, przyjęte zo­stały nadzwyczaj dobrze przez specjalistów od re­klamy, między innymi dlatego, iż wynikało z nich, że liczba czytelników jednego egzemplarza wynosi około 5,2 osób, co w sumie obniżało dane o liczbie wszystkich czytelników o dwa miliony w porówna­niu z ostatnimi danymi opracowanymi przez Grupę Odbiorców Czasopism. „Life” natychmiast zaczął planować z Politzem bardziej ambitny projekt po­równania danych o czytelnikach jednego egzempla- iza „łącznie z danymi o czytelnikach czterech cza­sopism („Life”, „Look”, „The Post”, „Ladies’ Home Journal”), jednego dodatku niedzielnego („This Week”), czterech najbardziej znanych audycji ra­diowych (badania te przeprowadzono w 1952 r., zanim zniesiono program nocny w radio) i pięciu najbardziej znanych audycji telewizyjnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.