OBSZAR HANDLU DETALICZNEGO

W tych dwóch głównych stacjach krajowych, które mają najwięk­szą liczbę słuchaczy i obejmują obszar prawie 2/3 całego handlu detalicznego w kraju, firma, która chce zamieścić swoje reklamy, aby zyskać rynek lokalny, ma niewielkie możliwości: a więc przerwy w programie (20-sekundowe „błyskawice” i 10-se- kundowe reklamy lokalne, ukazujące się pod firmą stacji lokalnej), specjalne programy miejscowe, pół­godzinne seryjne programy filmowe (Zorro, Whirly- birds), wieczorny program filmowy itp.Większość spośród 500 stacji telewizyjnych w kra­ju należy do jednego z ośrodków ogólnokrajowych w ciągu godzin szczytowych (w przybliżeniu od 7,30 do 10,30 wieczorem, zależnie od strefy geogra­ficznej) ponad 400 z nich nadaje program krajowy Niemniej — mimo ograniczonego czasu, jaki mogą zaofiarować największe stacje — firmy kupujące reklamy w 1957 r. zapłaciły około 400 milionów do­larów za „błyskawice” telewizyjne, programy lo­kalne, półgodzinne filmy i „udział” w lokalnych programach filmowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.