NASYCENIE RYNKU

Należy to nazwać nasyceniem; reklama radiowa zmierza do nasycenia rynku. Trudno jest powie­dzieć dokładnie, ile „błyskawic” radiowych po­trzebnych jest do nasycenia rynku. Daniel Denenholz z „Katz Agency”, mówiąc bardzo ostrożnie, wspominał o minimum 24 „błyskawicach” tygo­dniowo na stację lub 120 tygodniowo w pięciu stac­jach łącznie. BBDO, reklamując papierosy „Hit Pa­radę”, zakupiła 96 reklam plus 24 audycje tygo­dniowo w każdej stacji; nazwa „Hit Paradę” powta­rzała się 600 razy w ciągu tygodnia na antenie w jednym mieście posiadającym 5 rozgłośni. Jim McCaffrey z agencji Ogilvy uważa, że 600 razy w tygodniu to zbyt wiele na jeden rynek.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.