NAJWIĘKSZY POJEDYNCZY ŚRODEK PRZEKAZU REKLAMY

Największym pojedynczym środkiem przekazu re­klamy była stacja telewizyjna CBS, której trans­akcje ocenia się na 210 mlionów’dolarów; stacia telewizyjna NBC pozostawała o około 40 milionów w tyle. Na trzecim miejscu, z 130 milionami docho- dow z reklam, znalazło się „Life”. Żaden inny po­jedynczy środek przekazu nie uzyskał od przedsię­biorstw reklamowych więcej niż 100 milionów do- arow; znaczna zaś większość, rzecz jasna, uzyska­ła mniej niż 10 milionów.Ze wszystkich ludzi zatrudnionych w rekla­mie jedynie oni nie pozostają w stosunku zależności do marki firmowej czy też producenta; pracują in­dywidualnie, z własnym rejestrem osiągnięć i nie- powod2eń, i na ogól mogą za pomocą faktów i liczb uzasadnić wartość swojej pracy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.