NABYWCA ŚRODKÓW PRZEKAZU

Nabywcy środków przekazu rynek czasopism uka­zuje się jako suma wielu różnych i zazębiających się wzajemnie kręgów. Trzy wielkie kręgi „ Post” i „Look” — obejmują niemal cały rynek. docierając do prawie dwóch trzecich wszystkich do­mów w Ameryce, pięciu szóstych domow z docho­dem rocznym ponad 7 tysięcy dolarów miesięcznie. Częściowo wewnątrz każdego z tych kręgów obej­mując jednocześnie małe sekcje rynku, do których pisma masowe nie docierają, znajdują się czasopi­sma przeznaczone dla głównych kategorii społeczeń­stwa: mężczyzn lub kobiet, ludności wiejskiej u miejskiej, warstw o wysokich dochodach lub ni­skich dochodach. A na ogół, w obrębie tych wiel­kich kręgów, trochę poza nimi i wokół nich znaj­dują się czasopisma specjalistyczne przeznaczone dla hobbystów, pewnych grup wieku i okreslonych kategorii zainteresowań.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.