MILIONY NA REKLAMĘ

A więc z jednej strony producent wydaje miliony dolarów na reklamę, a z drugiej strony zapomina się o końcowym ogniwie, rozmo­wach z samym kupcem, zostawiając to jakiemuś dzieciakowi; to nie ma sensu.”Nie każdemu producentowi zależy na pomocy handlowej ze strony gazety: wielu klientów woli zrezygnować z tego rodzaju usług i zapłacić niższą stawkę, agencje chętnie rezygnując usług handlo­wych płacąc niższą stawkę za ogłoszenia. „Więcej pieniędzy wydają oni na pisanie raportów o swo­jej pracy niż na samą pracę” — powiada jeden z nabywców środków przekazu. Inni uważają, że należy rozróżniać pracę, jaką wykonuje gazeta z własnej inicjatywy, żywiołowo, i pracę dokładnie przygotowaną przez gazetę, agencję i firmę prze­mysłową, które wspólnie ustalają, czego dana fir­ma w istocie potrzebuje w danej miejscowości i co gazeta może rzeczywiście zrobić dla realizacji tych celów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.