MIEJSCOWA STACJA

Miejscowa stacja radiowa-sprzedaje w zasadzie czas swoich słuchaczy oraz pewne wa­lory handlowe swoich programów.Mimo że oba środki sprzedają swoje rynki, ga­zeta i radio stają w zasadzie przed zupełnie róż­nymi kwestiami. Gazety, jak widać na przykładzie niedzielnego „New York Timesa” i chicagowskiej „Tribune”, są niemal bezgranicznie rozciągliwe: ga­zeta może zrobić miejsce na wszystkie ogłoszenia, które przyjmie. Dzień audycji radiowych natomiast ma określone granice i uważa się za niewłaściwe zarówno z punktu widzenia handlowego, jak rekla­mowego, poświęcenie więcej niż siedem minut w ciągu godziny na reklamy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.