LEPSZY DOSTĘP DO FIRM

Taki ekspert ma prawdopodobnie lepszy dostęp do firm — odbiorców agencji, co jest na ogół korzystne dla środków przekazu.) Klienci rza­dko samodzielnie podejmują decyzje co do wyboru środku przekazu; ponieważ tylko największe przedsiębiorstwa reklamowe mogą sobie pozwolić na utrzymywanie własnych działów środków prze­kazu, muszą one wychodzić z założenia, że agen­cja reklamowa wie lepiej. Ale dobry agent, jeśli środek przekazu reprezentowany przez niego nie znalazł się na liście przedsiębiorstwa reklamowego, może skłonić klienta, aby zapytał agencję, jaki jest powód tego pominięcia, a to już więcej niż połowa zwycięstwa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.