KONKURENCJA W WIELKIMI

W konkurencji z trzema wielkimi (z których każ­dy może zaofiarować „Newsweek” dużą liczbę od- biorcow spośród swoich własnych czytelników, a na­wet duzo, dużo więcej). Stąd brutalne metody sto­sowane na tym polu, na co uskarżają się wydawcy czasopism; pośrednicy każdego z pism wiedząc, że jego klienci mają także na uwadze pisma konku­rencyjne, uważają za swój obowiązek oczerniać ry­wali. Reklamy w czasopismach w teorii sprzedaje się według stawek za linijkę, ale naprawdę według stron, połówek, ćwiartek itd.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.