KAŻDY Z NABYWCÓW

Każdy z nahywców środków przekazu korzysta z wydawnictwa „Consumer Magazine Report” uka­zującego się co pół roku w opracowaniu wydaw­nictwa „Daniel Starch and Staff” i zawierającego dane o podziale nabywców wszystkich większych czasopism według grup wieku, zatrudnienia, wyso­kości dochodów, zasobu posiadanych dóbr trwałych od samochodu do lodówek itd. Dane zgromadzone w tym piśmie opracowane są~rra podstawie wywia­dów przeprowadzonych w 26 tysiącach domów roz­rzuconych po całym kraju („są to chyba — powiada Daniel Starch — badania wzorcowe na największą skalę w Ameryce”). Jednakże tylko stosunkowo nie­wielka część ankietowanych kupuje w ogóle jakieś czasopisma; dane o czasopismach, których obroty są niższe od miliona dolarów, wprowadzone zostają na zasadzie prawdopodobieństwa po zbadaniu 500 nabywców.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.