KAŻDY MASOWY ŚRODEK

Każdy masowy środek przekazu zarówno z psychologicz­nych, jak ekonomicznych względów musi apelować do młodości i jej sił witalnych, tymczasem nabywcy „McCall’s” nie byli młodzi. Hasło „Razem”, zakła­dające istnienie dzieci w wieku pozwalającym brać udział w decyzjach rodzinnych (m. in. w decyzjach dotyczących zakupów), dało redakcji profil, który nadawał się do sprzedania, profil, który dokładnie odpowiadał tej grupie, która czyta pismo, i który dawał mu nową siłę przyciągającą.Usługi handlowe czasopism są zjawiskiem stosun­kowo nowym i po raz pierwszy wprowadzone zo­stały przez „Life” tuż po wojnie, ponieważ wyda­wało się, że pewna aktywność handlowa czasopism skłoni fabrykantów do skierowania części swoich środków z czasopism do gazet.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Teresa Janowska jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem i prowadzę tego bloga w formie hobby. Mam nadzieję, że podobają Ci się moje wpisy, jeśli tak to będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz!
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.